
حالا که تو هم انتخابش کردی، برایش عاشقی کن دستش را بگیر، قدمهایش را بشمار.. بشنو، بگو و بخند...پاییز راxa0 با هم قدم بزنید بس است دیگر تنها نشستن... بس است دیگر غصه خوردن... xa0حیف نیست خوش ترین ایام زندگیت را از بیم نگاه دیگران در تنهایی و ناخوشی بگذرانی...آخر مگر این روزها چند بار برایت تکرار می شوند.. مگر چند بار فرصت زندگی داری!! لذت ببر از عاشقیت... بگذار تمام مردم از عشقت در گوش هم پج پج کنند... آنچه مهم است فقط حال دل تو و اوست... از بودن در کنارش لذت ببر...عمرت را زندگی کن...
ادامه مطلب