به این فكر می كردم كه شاید خوب هس كه ارتباطمان كم شده
وگرنه كی تو این هوای گرم اول مهر حوصله قدم زدن وبیرون رفتن را دارد
و ازین تو جیهات
كه یهوو یادم اومد ما تو اوج گرما و ماه رمضون ساعت 4ولیعصرو به قصد خونه قدم میزدیم
خجالت كشیدم ازین توجیه مسخرم
دلم تنگ شد
اما بهت حق دادم كه نباشی
نوشته شده در یکشنبه دوم مهر ۱۳۹۶ساعت 4 PM توسط s.r| |
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12