امید هم خودش خوب باید

خرید بک لینک
امروز داشتم

به این فكر می كردم كه شاید خوب هس كه ارتباطمان كم شده

وگرنه كی تو این هوای گرم اول مهر حوصله قدم زدن وبیرون رفتن را دارد

و ازین تو جیهات

كه یهوو یادم اومد ما تو اوج گرما و ماه رمضون ساعت 4ولیعصرو به قصد خونه قدم میزدیم

خجالت كشیدم ازین توجیه مسخرم

دلم تنگ شد

اما بهت حق دادم كه نباشی

نوشته شده در یکشنبه دوم مهر ۱۳۹۶ساعت 4 PM توسط s.r| |

لحظه جایی برای گفتن ...

ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 9 مهر 1396 ساعت: 16:04

صفحه بندی