
باید بعضی وقتها وقتی می آیی خانه منطقت را هم بگذاری دم در و داخل شوی حالا بیاید هوای بیرون باران باشد یا یکجوری سرد باشدxa0 از همانهایی که دستها توی پالتو حتی انگیزه کلید انداختن را ندارند از همان سردهایی که بخار نفس هایت یکجور خاصی غریبانه هست آری منطقت را بگذار جلوی در و خودت بیا داخل واحتمالا گرمای اتاق هم گزگز نوک انگشتانت را از بین نمی برد. خانه گاهی بدون منطق خوب است خودت میدانی منطق که نباشد جایش را چه میگیرد ... بگذریمxa0 نوراتاق کم باشدxa0 وپازل بند ریز ریز پلی بشود هی بگوید: بی عشق همه...
ادامه مطلب
روزها میگذره و ما همچنان منتظر اومدن روزهای خوب هستیمxa0...اما گاهیxa0یادمون میره امروز یکی از همون روزایی هست که انتظار اومدنشو می کشیدیم......
ادامه مطلب