وقتی می آیی خانه منطقت را هم بگذاری دم در و داخل شوی
حالا بیاید هوای بیرون باران باشد
یا یکجوری سرد باشد
از همانهایی که دستها توی پالتو حتی انگیزه کلید انداختن را ندارند
از همان سردهایی که بخار نفس هایت یکجور خاصی غریبانه هست
آری منطقت را بگذار جلوی در
و خودت بیا داخل
واحتمالا گرمای اتاق هم گزگز نوک انگشتانت را از بین نمی برد.
خانه گاهی بدون منطق خوب است
خودت میدانی منطق که نباشد جایش را
چه میگیرد
...
بگذریم
نوراتاق کم باشد
وپازل بند ریز ریز پلی بشود
هی بگوید:
بی عشق همه چی سرده نمی مونه اونی که منو دیوونه کرده
قلبم میگه نه اینبار بذار بره
...
خدارا شکر که گزینه
replay هست
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: بی عشق همه چی سرده,بی عشق همه چیز سرده, نویسنده: بازدید: 7