لحظه جایی برای گفتن

متن مرتبط با «عکس عمق تنهایی» در سایت لحظه جایی برای گفتن نوشته شده است

عمق تنهایی

  • نیلوبلاگ

    بی قراری... غصه داری، تنهایی حالت اصلا خوب نیست... میگویی شاد نیستی اصلا...از ته دل خنده ای نداری دیگر.. درکت میکنم رفیق قدیمی... بودن با آنها که دوستشان نداری و نبودن با انها که دوستشان داری واقعا تلخ است... چه تبعیدی است... تبعیدی که درکش نکرده بودم .. وقتی که از سر نیاز مجبوری با کسانی باشی که سنخیتی با روح و روانت ندارند... آه چه رنجیست... نمیدونم من بچه و سخت گیر شده ام یا زندگی سخت شده... هرچه هست اما سخت به یاد توام رفیق قدیمی...

    ادامه مطلب