حالت اصلا خوب نیست... میگویی شاد نیستی اصلا...از ته دل خنده ای نداری دیگر..
درکت میکنم رفیق قدیمی... بودن با آنها که دوستشان نداری و نبودن با انها که دوستشان داری واقعا تلخ است...
چه تبعیدی است... تبعیدی که درکش نکرده بودم ..
وقتی که از سر نیاز مجبوری با کسانی باشی که سنخیتی با روح و روانت ندارند...
آه چه رنجیست...
نمیدونم من بچه و سخت گیر شده ام یا زندگی سخت شده... هرچه هست اما سخت به یاد توام رفیق قدیمی
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: عمق تنهایی,عمق تنهایی احساس مرا دریابید,عمق تنهایی وسکوت بیکسی,عمق تنهايي,عمق تنهايي من,عمق تاریک تنهایی,عمق سکوت تنهایی,وبلاگ عمق تنهایی,عکس عمق تنهایی, نویسنده: بازدید: 7