
قبلتر ها می گفتند xa0قاعده بازی را بلد نباشی می بازی الان قاعده را یاد گرفتیم می گویند باید زمین داشته باشی تو زمین بقیه می بازی گفتیم زمین نداریمxa0 ولی قاعده بلد هستیم گفتند گذشت، الان باید زمین داشته باشی تا بتوانی با قاعده ات بازیxa0 xa0 هیچی دیگه من موندم توپم قاعده بازی...
ادامه مطلب
بی قراری... غصه داری، تنهایی حالت اصلا خوب نیست... میگویی شاد نیستی اصلا...از ته دل خنده ای نداری دیگر.. درکت میکنم رفیق قدیمی... بودن با آنها که دوستشان نداری و نبودن با انها که دوستشان داری واقعا تلخ است... چه تبعیدی است... تبعیدی که درکش نکرده بودم .. وقتی که از سر نیاز مجبوری با کسانی باشی که سنخیتی با روح و روانت ندارند... آه چه رنجیست... نمیدونم من بچه و سخت گیر شده ام یا زندگی سخت شده... هرچه هست اما سخت به یاد توام رفیق قدیمی...
ادامه مطلب