اینطوری بهتر است،
جهت دار نیست!
مغرضانه هم نیست،
باور آدمها یعنی همه چیزشان
همه چیز آدمها خیلی مهم هست،
خیلی
شاید مهم تر از آب ونانشان كه آن هم تحت تاثیر باورشان هست،
باورشان می شود به نوعی سرمنزلگاه مقصودشان
می شود عاقبتشان
یا دست كم عاقبتشان، سرانجامشان تحت هم باورشان است،
حالا بیاید كسی خرابش كند
خراب هم نه متزلزلش كند!
می دانی چه می شود؟!
شاید تاریخ را عوض كنی
شاید جماعتی را محروم كند
وهزاران شاید دیگر
مثلا تو ببین اگر باور ادیسون و....تغییر می كرد، خراب می شد
چقدر بشریت عقب می ماند!
آری عزیز جان باور آدمها مهم است.
لحظه جایی برای گفتن ...
ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: من چیزی میدانم که شما نمی دانید, نویسنده: بازدید: 4