نمی دانم اگر هنوزهم بودی
همینقدر برایت می نوشتم؟؟
شاید باورش سخت باشد اما خوشحالم بعضی روزها كه نیستی ،
انچنان عمیق خوشحال می شوم كه بعضی اوقات به دلتنگ بودنم شك می كنم،
لحظه جایی برای گفتن ...
ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3