میدانی یکجوری آدم را دلگرم می کند.
حالا اصلا بیا و به خدا وخالق و... اعتقاد نداشته باشیم.
نفس تشکر وقدردانی یک کاری با انسان می کند کارستان
مثلا تو صبها که بیدار می شوی بابت خواب راحت تشکر کن نگو خدا بگو تشک وتخت مهربان بابت آسایشی که دادی تشکر.
از آدمها بابت حضورشان تشکر کن
بابت خوب بودنشان
بابت لبخندشان ناخود آگاه بعد از مدتی
نگاه آدم را وسیع می کند.
یک خضوع خوبی می دهد.
شاید کمترین ادای مسئولیتمان همین تشکر هاباشد.
همین نگاه های مثبت
حالمان را خوب می کند.
حتما نباید کوه را برایمان جابجا کنند که تشکر کنیم.
خیلی تشکر بدهکار هستیم
خیلی
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6