اما گتسبی یک نکته دل انگیز وشاید ترسناک دارد و آنهم صبر وامید است.
فارغ از تمامی تعریف و تمجید این دوصفت
درگوشی می گویم؛
اینها نشانه عجز وناتوانی ماست وبس
برای همین عجولم
برای همین صبر نمی کنم حذف می کنم.
صبر کنی که یک روزی یک جایی یک کسی و...
مثل دروغ است
میگویمت چگونه مثل دروغ است
ببین تو اول امید داری بعد صبر میکنی نشد میگذاری پای قسمت بعد و...این دور باطل میرود تاجایی که فراموش می شوی
دروغ هم گه اولیش را گفتی بعدی می آیده
اصلا دروغ ها بکر زایی می کنند.
بکرزایی یعنی خودش امید واری که نتیجه اش را درزیست بخوان
آری امید وصبر همانقدر که خوب است همانقدرهم بد است.
لحظه جایی برای گفتن ...
ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6