بهش فکر کن ،گاهی می بینی بچه های کوچیک برای یه آبنبات، یه بسنتی یه اسباب بازی و... اینقدر گریه میکنن که به هق هق میفته... اون وقت هم دلت میسوزه هم افسوس میخوری ...
تا حالا بهش فکر کردی که که چقدر از دل شکستن ها و گریه های ما پیش خدا ، همون گریه های کودکانه برای بستنی و آبنباته...