متانت و ادب خاصی رو به کاربردی مثلا اسم افراد رو با کلمه آقا به کاربردی مورد بعدی که برام جالب بود با نوشتن جمله شخص متعالی به نظر می رسه میخواستی برای اینکه مخاطبت درگیر حواشی دینی نشه نوشتی به "عنوان یک شخص متعالی" من میگم یه جور معذوریت برای مخاطبت ایجاد کردی که حتما باید فک کنه و اینکه تعصبی حرفتو رد یا قبول نکنه این قسمتش خیلی عالی بود.
قسمتی هم که نوشتی همون جا آقای ازغدی میگفتن هم یجوری آدم فک میکنه که زمان فتح خیبر این حرفو زده.
اما سوالت جالب بود اینکه نوشتی اصالت رو به کدوم میدیم اصالت خیلی کلمه قشنگ و مناسبی هست بجای اولویت ویا تقدم تاخر
اینکه نوشتی هردو مهم کدوم یک مهم تر؟ از طفره رفتن مخاطبت جلوگیری می کنی واین بازم خودش یه نوع هوشمندی هست که دنبال جواب مخصی هستی.
عکسایی که گذاشتی هم جالبن ولی چرا مرد؟ بنظرم تو که انقد زیرکی بخرج دادی تو متنت کاش یه عکس بی طرف تر هم می ذاشتی که پستت رو وزین تر می کرد.
البته به نظر میرسه برای عکس زیاد وقت نذاشتی و شاید بیشتر دنبال جواب سوالت بودی...
درضمن نوشته هات نسبت به قبل خیلی مستقیم تر و رک تر شدن این عالیه.
موفق باشی.
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11