بیا باور کنیم تقصیر من و تونیست... میخوام باور کنم همه اش زیر سر این دوریه.. اینو میگم چون دوس دارم دلیلش این باشه..
بهت گفنم برو اما دارم از دوریت اشک میریزم... اما اینجا دلتنگ و منتظرم... فکر میکنم تا به حال فراموش کردن هیچکس اینقدر برام سخت نبوده... نه فراموشت نمیکنم... اصلا بیا از نو شروع کنیم... حسی که امروز داشتم و دوباره شروع بشه خنده های سابق مون...اقرار میکنم بهت وابسته شدم
لحظه جایی برای گفتن ...
ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: من و این,من و این همه خوشبختی محاله,من و این چت, نویسنده: بازدید: 15