دارم معین گوش میدم
همیشه موقع كنكور گوشش می دادم
سالهای قبل آهنگ مردم، شمالم تا جنوبم عشق
از حمید گرفته بودمش
فیلم بود
توی كتابخانه میدیمش
یادش بخیر
روزنامه ایران را می خواندیم
چه بعد از ظهر ها و تابستانهای خوبی بود آنسالها
یادش بخیر
لحظه جایی برای گفتن ...
ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9