ارگانیكم ارزوست

خرید بک لینک
به هر قیمتی تغییر می كنیم

ومدرن می شویم مثلا

عكسهایمان را افكت میزنیم

سوتینهای اسفنجی می بندیم

لبهایمام را بوتاكس میكنیم

مژه می كاریم

هورمون تزریق می كنیم،

لنز میزاریم و...

دارم فك میكنم لازم است این همه روتوش؟!

حالا لبمان طبیعی باشد قشنگ تر نیست؟!

یا حجم بازومان ط

كمتر باشد؟!

رنگ چشممان میشی باشد،

مگر سبز چه گلی به سرمان می زند؟!

برای كه دقیقا؟!

حالمان از جای دیگر خراب است. بهانه میگیریم

وگرنه فرم دماغ و بازو انقدر تاثیر ندارد

حالا سایز 65و75زیاد توفیری ندارد

هیچ تضمینی برای خنده بیشتر با بوتاكس نیست

اینهمه بهانه نیاوریم

نوشته شده در سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 4 AM توسط s.r| |

لحظه جایی برای گفتن ...

ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 9:58

صفحه بندی