اصالت با متنهای بلند هست،
خسته شده ام از این متنهای چهار كلمه ای،
باید نوشت،
جزئیات را تمركز چیز لازمی است،
نوشته شده در پنجشنبه هشتم تیر ۱۳۹۶ساعت 4 AM توسط s.r| |
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6